Meditáció az egészséges lélekhez.

A “Hat Tanács” néven emlegetett, majd 2000 éves meditációt Tilopa, egy buddhista tanítómester osztotta meg kedvenc tanítványával, de nem kell sem buddhistának, sem mesternek lenned ahhoz, hogy te is elmélyülj benne.

  1. Ne emlékezz! – Engedd el mindazt, ami megtörtént. Úgysem tudsz rajta változtatni. Bízz benne, hogy úgy történt, ahogy történnie kellett.
  2. Ne képzelegj! – Engedd el, ami még jöhet! Úgysem tudod kiszámítani. Bízz benne, hogy úgy fog történni, ahogy történnie kell.
  3. Ne gondolkodj! – Engedd el, ami most történik veled. Nem számít, kik vannak körülötted, hol vagy, milyen hangokat hallasz, és milyen idő van. Semminek nincs valódi jelentősége.
  4. Ne vizsgálódj! – Ne próbálj meg bármit kitalálni, analizálni, túlvariálni és értelmezni. Hagyd, hogy minden menjen a maga útján.
  5. Ne kontrolálj! – Ne akard görcsösen, hogy valami megtörténjen! Az elvárásokkal saját csalódásaidnak ágyazol meg. Engedd el azt az illúziót, hogy rendelkezhetsz mások felett, vagy ítélkezhetsz önmagad felett.
  6. Nyugodj meg! – Lazíts, itt és most. Lazíts, és érezd a végtelent. Lazíts, és engedd be a Fényt.

A meditáció, ha ezeket a pontokat követjük, talán könnyebben beépül a napi rutinunkba.