Torna a jó kondícióért és az alak formálásáért minden korosztálynak.

Az ember egészségi állapotának és megjelenésének leginkább figyelmen kívül hagyott tényezője a testtartás.

A rossz testtartás nem csupán az ízületi és gerinc problémák túlnyomó többségének kiváltó oka, de jelentősen hozzájárul az egyénről alkotott kedvezőtlen összbenyomás létrehozásához is.

Ha valakinek előre lóg a feje, befelé fordulnak a kezei, citromnyi méretű „púp” éktelenkedik a nyaka alsó részén, a lapockái elállnak hátul, a medencéje nagymértékben előrebillen, kidomborítva a pocakot, és kihangsúlyozva a gerinc ágyéki szakaszán levő homorulatot, akkor az ilyen személy a testtartás lassú hanyatlását fogja tapasztalni, fájdalmat és kimerültséget fog érezni, és beteges ember benyomását fogja kelteni. 

Ezzel sokat teszünk a szív- és érrendszeri betegségek megelőzéséért. Idős korban sem szabad lustálkodni!
Felfrissül a vérkeringés, ami segíti a sejtképződést, optimális lesz a szervek vérellátása, rugalmasak maradnak az érfalak.
Nem okvetlenül az izzasztó edzésnek köszönhető a jó alak! A rendszerességen van a hangsúly!
A mozgás erősíti az izmokat, az inakat és az ízületeket. Javul az állóképességünk, ez pedig pozitívan hat a mindennapi életünkre, a munkabírásunkra is.
Mozgás közben könnyen meg lehet szabadulni a feszültségektől, az agresszív indulatoktól, általában a kellemetlen élmények utóhatásaitól.
Hasonló érdeklődésű barátokra lelhetünk! Jobb lesz a közérzetünk, talán a világot is pozitívabban szemlélhetjük.

Időpontok